80-tal

Hej hopp.

Ytterligare en dag har passerat och jag är rikare på kunskap.
Idag har vi lärt oss om grundskuggningar och fransmarkering,
sådant man egentligen inte ser men som gör sååååån skillnad :D

Just nu håller jag på med en utav våra tio uppgifter, en filmanalys, typ.
Vi skulle välja ett årtionde, i mitt fall ett givet val. 80-talet!
Sen ska vi välja två filmer och skriva handling, reflektioner m.m
Vi ska även skriva allmänt om vårat årtionde och hur modet/sminket m.m såg.

Okej, nu är mitt problem, jag tjejer med beslutsångest. Fast har dock lyckats välja ett årtionde. Yiipie.
Vilka 2 filmer? Några tips?

Bra filmer från 80-talet. GE MIG!


Så här ska min sminkning se ut en gång i framtiden (det vill säga inom 11 veckor ungefär!)



Madonna rocks!

- S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0