Flyttning å fried chicken.

Min dag har idag enbart bestått av att flytta mitt liv hem till föräldrarna känns det som.
Hann ju visserligen med att steka sönder mig i solariumet och färga håret, men överlag
har det bara flyttats. Hade ingen aning om att det var såå jobbigt att flytta.
Jag är helt slut nu, jätte skoj att man ska jobba fyra dagar i rad nu. Yiipie.

Ska visserligen bli skoj att komma ifrån kaoset.
Så här ser kaoset ut. Detta är vårat så kallade vardagsrum.

image11

På tal om min hårfärgning, det blev en aning mörkare. Som förväntat :P
Jag är fried chicken. Punkt slut.

Nä nu är jag trött å ska dricka lite te med mor innan jag somnar av utmattning.

Ciao- The fried Sophy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0