Gekås + H&M

Jag skapade igår med min vän Alexandra (gbg) ett litet vad..jag skulle bara spendera 50 kr denna veckan för att jag är såå pank, men insåg ganska snabbt att det var omöjligt. Men trodde just då att det kunde vara möjligt, för tänkte häcka hos päronen nåstintill veckan å snåla på deras mat m.m. Men ack så fel jag hade.

Jag var på Gekås med min andra vän Alexandra idag, där sprack mitt vad x4. De du!

Det var halva priset inne på h&m åå jag kan INTE motstå h&m, blev en del plock. Mest halsband å skit.
Inne på Gekås blev också egentligen en massa skit, typ cider, choklad, fingervantar (dock ganska nödvändigt), strumpor, tuggummi m.m.

Så med en flaska herrljunga cider och en rulle marabou sjöng vi oss hem hela vägen från gekås till fbg!

That´s life.

Nu ska jag äta fiskbullar! Mums.

Ciao- Sophy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0