Jag packar ner mitt liv i lådor.

Jaa så kan man säg, för idag bestämde de, jag ska flytta! *buhu*
Jag hade hoppats på att min hyresvärd skulle vara snäll o låta mig stanna en månad gratis.
Varifrån jag fick den tanken vet jag inte riktigt =) Men men..så idag började packningen.
Riktigt deprimerande o se sitt liv bara packas ner. Ännu värre att veta att ens nästa hem blir i en
trång liten garderob på en madrass. Yes, that's the truth.
Flyttar hem till päronen. Blev ju totalt barskrapad på utbildningen så måste hem å rebounda lite.
Sen när jag står på två fötter igen, då jäklar! Götet here I come.

Så här SÅG mitt vackra hem ut innan nedpackning (kan egentligen kalla de rum, för det va fasen inte stort!)

image5

image6

Fortsättning följer...

Ciao - Sophy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0