Oj då..

Jag tror jag precis skapade en blogg. Det där populära fenomenet alla snackar om nu.
Tydligen hela Svergies nya snackis, träffade en snubbe på centralen i Gbg som envisade med de ordet hela tiden så det har liksom fastnat..men men.
Here I am. Så vad gör man på en blogg?
Vad jag har förstått så skriver man om sig själv, lite självupptaget kanske men det verkar ju gå hem hos de flesta. Mycket mode och sånt verkar ju också, typ dagens outfit..vilket jag kan tycka verka lite väl fånigt..men who am I to judge. Okej..kommer säkert också lägga upp någon dagens outfit, men så seg som jag är blir det väl snarare veckans outfit. Ni vet en sådan där härligt posande bild tagen precis på vägen ut då man är som snyggast. I don't blame u guys, klart man vill förgylla ett sådant tillfälle.
En bild ljuger inte, eller vad är det man säger?! Nja, knappast.
Eftersom jag också är lite självupptagen precis som alla andra ska jag köra hela min life story på nätet..
men inte ikväll. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Efter en veckas arbete är det äntligen dags för lite tv-slappandet, de förtjänar jag banne mig

Ciao.

Sophy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0