Vilken fest!

Ojoj, vilken fest igår, den gick inte av för hackor. Ida min vän tjatar om en så kallad utflyttningfest som ska äga rum på Kungshöjd, Gbg och svag för fester ger jag efter för frestelser. Det gäller nog för allt i livet det, varför motstå frestelser? Jaja, back to the party. Jag o min vän Alex anländer vid halv elva och då är festen i full gång, men det vi såg var bara en början utav det som skulle ske senare under kvällen.

Här snackar vi alkohol i stora mängder, spyor, urin i hissen och toppen humör på alla party nissar. Härligt att se!
Festens houst, Henrik Nilsson stod för stor till del utav spriten och de kan varit därför det blev som det blev.
LYCKAT!

Det blev väl lyckat på alla sätt och vis om man säger så. Haha. Har inga vackra bildbevis från den här kvällen, men det var mycket naket vill jag lova. Nästintill censur!

En viss person blev way to drunk och jag full som jag var skulle agera "mamma"..jag menar nån måste ju göra det.
Stackarn kunde knappt stå. Var väl tur att vi stannade på festen hela kvällen, dem flesta var för fattiga för att gå ut, trots allt precis innan löning! En mycket lyckad helfest, dem är sällsynta så man får ta tillfället i akt!
Tack Henke.

Ciao - Sophy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0