Daddy day.

Igår promenerade jag och min pappa ( en daddy-walk ) ner till staden och hyrde film.
Eftersom pappa betalade fick han välja, jag fick nicka och hålla med.
Det gjorde visserligen ingenting, för min pappa har ypperlig taste when it comes to movies.
Jag och min far är ganska lika på många ställen. Vi har exakt samma godis smak
(massa salt och lite surt) och samma smak när det kommer till film.
Okej det var bara två saker, men det är väl tillräckligt. Han är min far!
På vägen hem svängde vi in på ICA för att min pappa har ett stort begär av revbensspjäll,
åå jag menar ett stort begär. Han känner doten på typ flera kilometers håll å kan då inte sluta
tänka på det. Väl där inne köpte vi frukt till våran fruktsallad + två triss.
Kan man tänka sig, vi vann 25 kr och två gånger beloppet, ni som inte är matte-snillen. 50 kr! Yiippie.

En mycket trevlig dag!

Resten av dagen spenderade bara framför tv-rutan och en massa massa avsnitt Grey's. Jag är besatt!

So long fuckers!

-Miss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0