Hemmahelg.

Så då var helgen näst intill slut. IGEN.
Känns som om mitt liv just nu kretsar kring
"nästa helg ska jag göra det,.....den helgen jaa men då ska vi göra de!"
Den helgen blev det tvärtom, det blev inte alls mycket gjort.
En hemmahelg, en rebound-helg.
Efter en massa slit å flängande, blev det en tv-helg.
Melodifestivalen var ett givet kort! Sen blev en himla massa Grey's Anatomy.
Hela första säsongen för att vara korrekt! I'm hooked!

Tillbaks till melodifestivalen. Alla där ute måste ju barra hålla med om att det va lite gött att Carola inte kom med i
finalen! Jag o Sara körde en riktigt efterlängtad high-five on that one!
Inte för att jag har något emot henne, men hon va ju så självsäker på att hon skulle komma med!
"Ååhh hela Sverige ääälskar ju mig!". Typ. Yuck!

En ny vecka framför, den innebär jobb: mån, tis o sön.
Ganska gött ändå, hinner jag vara ehmma i mitten av veckan å bara softa.
Sen upp till Gbg på fredagen å supa skallen av mig. Typ.
Ska nog bege oss till Nef på fredag, har hört att det ska va en del röj där.
Vi få la se, om inte annat blir det ju röj när vi kommer!

Love - Soph


image15

Lördagens dessert - Jordgubbsmousse med yoghurt och färska jordgubbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0