Karaoke-Sophy

Här sitter jag å vrålar med på Alicia Keys "No one"-karaoke version.
Tänkte att det är ju dags att börja öva om man ska bli något. Eller hur?
Ja tänkte först satsa på Idol då, å enligt min check är det den 12 april i Götet.
Så nu är det bara till att öva öva öva. Ett annat problem är ju låtvalet.
Va fasen ska man ha för låt? Finns ju typ tusen bra låtar!
Särskilt Alicia Keys, hon är stor favorit. Men jag är nog inte ensam om att tycka det!

Är i Götet för tillfället, har jobbat idag å ska göra så även imorgon.
Idag hade faktiskt jag å min Alex planerat att öva öva öva inför Idol-audiotionen.
Än så länge är det bara jag som sitter vid skärmen å "sjunger".
Alexandra är för upptagen med sitt Wii- Herre gud, vart ska världen ta vägen?!

Förresten, grattis till Charlotte Perrelli. Tror att hon kommer ta Bagdad (eller hur va det nu Alexandra!?!) med storm!
Vi vinner det i år, känner det på mig!

Ciao - S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0