The armpit

Just nu sitter jag i min vän Idas lägenhet o väntar på att jag ska börja jobbet. Sådär skoj.
Ida har gått till skolan å här sitter jag å funderar. Funderar lite på vad jag o Ida gjorde egentligen?!
Vi försökte sätta foten under armhålan, hörde om någon kille på radion som gjort det.
Han lyckades rädda sin fot från att döö, amazing eller hur?!
Hörde det först igår morse tillsammans med pappa och jag tänkte att det är väl
ingen biggie, pappa sa direkt att det klarar nog inte jag.
Men va fan, jag som har dansat å så ska väl klara de lätt. Okej kanske inte lätt
som en plätt, men klara det iaf. Så jag å Ida under total tystnad ägnade oss åt att stoppa foten under armhålan,
men efter typ 10 sekunder kom vi fram till att det va ganska svårt.
Man är så böjlig som man va förr helt enkelt, bara att inse!
Jag lyckades väl helt okej, den va ju inte dirket I armålan. Men jag kan kan iaf peta mig med tån i ögat!
Det kan Ida med! Bara det är ju en merit!

Något annat skoj jag o Ida gjorde igår va att spela spel på hennes data. Hon hade laddat ner ett spel
där man kan utmana sig om världens länder, flaggor, delstater o allt va det finns. Sjukt skoj faktiskt.

Ska också ladda ner det. Någon gång kanska man står där och behöver veta va Togi ligger (for your information it's in Africa) Man vet ju aldrig.


Så skoj man kan ha en helt vanlig måndag va?

ÅÅ Alexandra hoppas du har det kul där borta i värmen, A-HOLE!


Love - Sophy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0