Vill ha!

Varför hittar man alltid saker man vill ha när man inte har råd?! Det är ju så typiskt.
Hittade den här raringen på h&m idag när jag var ute å "icke-shoppade" efter jobbet.
På tal om shopping, det där vadet jag hade med mig själv oma tt inte shoppa...
Alla som känner mig förstod nog att det gick inte så bra. Men höll mig ändå ett bra tag kan jag säg!

Dagens flirt: En tio-årig kille på tågstationen flörtade vilt med mig genom bilrutan.
Om jag inte hörde fel sa han både "Hej" och "Jag tycker du är söt".
Visst är det smickrande att bli uppskattad, men när det går såå långt ner i åldrarna..jaa
då vet jag inte riktigt. Jag intalar mig att smicker är smicker. Vilket det faktiskt är!

Enjoy!

image19

xoxo - sophy

Kommentarer
Postat av: Ville.

Visa klittan då.

2009-05-18 @ 00:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0