abstinens

jag har ett problem allihopa, alla som känner mig vet att jag är lite utav
en färga-håret-missbrukare. har ju varit på avvärjning genom att undvika
färga håret och stay au natural. men, nu börjar jag få abstinens...
när jag ser alexandra binnbergs hår och hör amandas tjat vill jag bara go back.
back to dark (ungefär så som bilden), för har nog insett att jag faktiskt
är som snyggast då. har ju aldrig velat vara blond, va bara tvungen för att
få tillbaka den tråkiga ubersvenska råttfärgen, som jag redan tröttnat på.

hjälp!
vad tycker ni? 

 

Kommentarer
Postat av: alex

hmm jag tycker du ska var mörk eller den du hade på midsommar=) :P fast du är nog hetast i mörkt:P

2009-07-26 @ 20:27:50
URL: http://www.rosivy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0