money rush


ja igår så fort klockan slog tolv, då gick kortet hett. vet dock inte om pengarna kommer in
exakt vid midnatt, men det gick ju bra ändå. inatt blev det lite film och bok-shopping,
bevvan season 4, pocketboken "pappas flickor" och en häftad bok som jag har spanat
på länge, "ron jeremey, the hardest working man in showbiz".

eftersom jag är ledig idag så har jag planerat min dag till fullo så på dagens schema
står lunch och shopping med amanda. träning kl.16.10-17.45 (dubbelpass), pajfika
med mamma och amanda. kvällsmys med amanda. mer än så vet jag inte, men
the unexpected is free to join.

-S


Beverly Hills 90210 - Säsong 4 (8 disc) - DVD - Film    Pappas flickor -  Tasmina Perry - Böcker    Ron Jeremy : the hardest (working) man in showbiz -  Ron Jeremy - Böcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0