wanna be startin something


ikväll har jag gråtit mig rödsprängd av minnesstunden för michael jackson.
inte för att jag är hans största fan, men för att hela grejen var så fin och rörande.
till slut satt både jag, syster och mamma och snörvlade i soffan.

sen körde jag några tribute-moves à la michael för min publik på två.

förrutom de har jag stressat ihjäl mig idag på jobbet med det nya skyltfönstret.
men bra blev det, till slut! nöjd med dagens prestationer. jag är bra.

imorgon är det ytterligare stress, jobb å sen snabbt vidare till ytterligare jobb.
kvällen ska gå i erotikens tecken, sen ska jag vandra vidare till zätas.
för att stödja en vän och checka in hans nya project.

dags för nailpaint. orange eller lila?


-S

britney countdown: 6 dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0