23.51


shit pomme frite, asså. nu är jag äntligen klar!
har varit ute och flängt på två partyn sen kl.15.
jag är verkligen helt färdig, men bra har det gått iaf.
blev lite försäljning trots fulla och högljudda kvinnor.
ska sanningen fram tror jag inte jag orkar ge mig ut i dimman.
får inte tag på alexandra, så kan lika gärna skippa de. varför svarar du inte?!
jag som till och med hade förberett genom att välja ut kvällens outfit o allt.
men men, mitt förnuft och hjärna säger "stanna hemma och vila kvinna!"

visst hade de la varit kul o gå ut en sväng o skaka rumpa o flörta med alla badjävlar.
men idag får bratt klara sig utan mig ser det ut som. man är ju dock lite sugen efter
två sexpartyn på raken, alla partyprissar man träffat hela dagen/kvällen.

lite nattamat på det här sen mår man som en prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0