randigt

Idag är det studenternas dag och jag kan inte fatta att det har gått tre år sen jag själv
skrek mig hes av lycka. Shit, tiden bara flyger förbi.
Ibland måste man verkligen stanna upp och njuta av livet innan det är försent.
Några visa ord till alla nyblivna vuxna där ute, men ikväll hoppas jag ni kör på fullt ös medvetlös.
Man tar ju bara studenten en gång här i livet, så make it a day to remember.

Idag har vädret varit piss, tur att man har varit inomhus och jobbat halva dagen då.
Nu börjar det lida mot sitt slut på jobbet innan jag blir ensam om ansvaret för de visuella.
Lite scary måste jag säg, men ändå sååå spännande. En vecka kvar med Tina sen är jag all alone.

Lite utav en dagens nu då, pga av det lite kyligare vädret blev det sjal, skinnjacka och,
som jag mer än gärna hade bytt ut mot en studentvit sommarklänning och öppna sandaler.



-Sophy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0