regn regn regn


inte så otippat va, det är ju trots allt midsommar vi snackar om.
känns som om det alltid regnar, som om det hör till lite grann.
jag menar, vi vill ju ha sooool!
snälla rara söta du där uppe, ge oss lite golden rays.

min misommar ser ut så här, jag ska trotsa regnet.
första halvan spenderas med släkten i småland med
sill och nypotatis, brännboll och tipspromenad m.m.
andra halvan ska avlutas i glommen med nära och kära,
där vet jag inte riktigt vad som händer. lite oklart,
men det gör det hela bara ännu roligare.

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA!

åå ni glömmer väl inte att plocka sju sorters blommor
och lägga under huvudkudden, man vill ju inte missa sin
chans att se the man of your dreams.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0