shop till you drop

yes mina vänner idag har jag äntligen fått avreagera mitt shoppingbegär.
motto var lite "no limit", eller jaa inom rimliga gränser.
spenderade ju inga stora pengar, dem har två dagarna har la konto lite mer en tusen
kronor mindre. vilket är ingenting om man tänker på ALLT jag har handlat.
har ju blivit budgetköp plus lite rea. men bara saker som jag är i stort behov av,
det måste poängteras. även fast det gäller tusen trosor och armband som är snarlika
dem jag redan äger.

  • dagens kap är nog ändå jeansskjortan som jag hittade på gina för 199 kr,
    har letat efter den rätta hur länge som helst. åå nu är den min!
  • är väldans nöjd med den vita tischan med svart illustrationstryck i asymmetrisk skärning.


ordentliga close ups kommer, men eftersom kameran är cp blir det en annan dag.
här är ett urval av det som följde med mig hem, ej på bild är haremsbyxan och lacktightsen.
plus alla accessoarer och underkläder.



måste skaffa en egen kamera och sluta vara beroende av familjens alla kameror
som alltid är urladdade eller något liknade.anledningen till jag inte äger en kamera just nu
är att  jag tappade min i australien och har ju varit fattig som sagt.

imorgon är min andra första dag på jobbet kan man säg. yippie.
nighy night.

-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0