Dagens tips

Bastisteblush.jpg
Det här är typ guds gåva till kvinnor med fett hår, och som ni förstår är jag en utav dem.
När jag bodde i London upptäckte jag denna guldklimp, helt underbar.
Jag är in love i "Batiste Dry Shampoo", det är det bästa som finns.
Luktar smaskens också, kommer i en neutral doft och även en tropisk doft,
på bilden ser du Blush som är lite blommig i doften. Billiga är dem också, ca 30 kr.
Det tråkiga är att dem inte finns att köpa i Sverige, så vitt jag vet iaf.
Går att beställa på asos.com har jag sett.
Så när man åker över till London, blir det alltid gäng torrshampoon som följer med hem!

För alla som inte har testat, köp ett och testa! Perfekt att ha mellan hårtvättarna,
när man vill fräscha till det lite!
Andra bra och billiga torrshampoon hittar du hos Proffs och Lee Stafford.

-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0