the undies.



Samtliga behåar är från jobbet (Lindex). Njut!

Jag bara mååste uppdatera min garderob, särskilt the undies.
Lite nytt och fräsht, som dem här sötnosarna..Vill ha.
Snygga underkläder gör faktiskt att man känner sig lite lite snyggare,
jag lovar. Prova. Tänk dig ett riktigt raffset, hur galet sexig känner du dig inte då?
Okej, behöver kanske inte gå runt i raffset på jobbet, men you get my point?!
Jag vill inte veta vad som skulle hända med mig i ett raffset, ha! Varningsskyltar, tack.

Dagens problem: Mina bröst, (too big for my taste) jag tror inte att någon utav dem behåarna jag valt
ens finns i min storlek... Alla snygga/söta överdelar görs bara upp till C-kupa, which I don't have.
Faan, vill typ ha små bröst, eller jaa, iaf mindre. Men men man kan inte få allt här i världen.

Tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0