strykning

Nu vill jag berätta för alla att för tillfället känner jag mig lite off och väldigt fokuserad på mina två nya jobb.
Så när det kommer det bloggandet blir det mest en massa tjat om jobbet och inte mycket annat.
Sorry. Ska bättra mig och hitta inspirationen igen. 
Tänkte faktiskt göra "lipstick special" later, pictures will come.
Ska visa all my darlings.

Men jaa lite jobbsnack då, måste idag ringa in min första partybeställning, den från i måndags.
Sen måste jag ragga fler partyn, någon?

Tänkte också öva mig lite på att stryka kläder, vilket är en mycket viktig del inom dekoratörsarbetet.
Tyvärr. Är ju det tråkigaste som finns i hela världen, typ. Men måste göras, blir ju snyggast så!
Det har jag fått erfara idag, när jag gjorde mitt första skyltfönster. Wiiie!
Så har ni vägarna förbi Lindex i Varberg ta en extra titt i fönstret med barnskyltdockor.
Styling, ljus och allt. It's my work.


Valet av bilden är pga den otroligt snygga sminkningen, gillar dem beige-målade läpparna, breda brynen
och markerade ögonen. Håret gör ju inte saken sämre heller.
Det här är målsminkningen för nästa utgång kan jag säg.

-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0