Black is back

Nu sitter jag bänkad framför tv:n, väntar in Filip och Fredrik på femman.
Sitter även och planerar för min kommande vecka, det är ju nu mitt liv börjar...
Jag ska ju äntligen börja jobba (Yippie!), både Lindex och Himmelriket sätter mig i arbete!
Åå på lördag ska jag ha mitt preimärparty med mina närmsta, ska bli en superolig vecka!
Måste köpa mig en ny kalender för att kunna hålla reda på allt, har ju trots allt varit arbetsfri
under en ganska lång tid. Är ju för tusan inte van vid att ha så många bollar i luften!

Nä nu ska jag måla naglarna, har haft lite uttrensning i nagelgarderoben...
Dem här fick iaf stanna, några utav alla favoriter...


Dem klassika färgerna svart, blyertsgrå och "Plum Red" funkar alltid,
idag blir det nog det svarta nagellacket. Black is back. Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0