En nystart

Long time no see friends, då var man här igen.
Nu ska jag inte skriva tusen inlägg om vart som hänt det senaste året,
way much to write.
Jag kan berätta för er att idag fick jag ett samtal, kl.11.30 som
förändrade mitt liv, well framöver iaf..
Jag kan nu stolt säga, call me kommunikatör, dekoratör eller visual merchandiser. You choose.
Jag är inte längre arbetsfri, hur underbart är inte det?!

Så från och med nu (och ett år framåt) är jag, Sophie Svensson
ansvarig för utseendet och det kreativa i Lindex-butiken i Varberg.
Jag är inspiratören som butikschefen kallar det, jag ska ligga steget före och
vara uppdaterad in the fashionworld. Fashion baby, fashion...
Kan det bli bättre? Nej!

Nu ser jag äntligen ljuset i den här mörka vardagen (trots att vi haft väldans mycket sol på sistone).
En ny start på mitt gamla liv.

The end of the depression...

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0