God Morgon

Nu har man vaknat i någorlunda tid, har försökte öva lite i veckan på att gå upp tidigare och lägga mig innan tolv.
Det har väl gått sådär, tänkte att det skulle vara bra för kroppen nu när man börjar jobba och faktiskt måste gå
upp på bestämd tid. Jag ska ju faktiskt jobba nu torsdag och fredag på Lindex! Yippie, ska bli såå skoj.
Sen premiärpartyt på lördag, ska bli sjukt spännande. Wish me luck. Lite utav en busy week för mig asså!

Jag har idag också tänkt ta tag i mitt liv vad det gäller hälsa och kropp. Måste sluta med det
där jädra sockret, lite mer GI-inspirerat får det bli. Har ju klarat det förrut, gäller bara att vara bestämd!
Och det här med träning, asså jag vet inte. Om jag hade fått bestämma så hade ju ett medlemskort på Motionshuset
inte varit fel (men money money). That leaves me with txo options, Friskis och Svettis vs Gymkort på Klitte...
Dem lite billigare alternativen, fast billigast är ju hemma träning.. Tråkigt att det typ aldrig blir av bara, man är
super duper duktig i början sen tappar man motivationen.. Men inte denna gången! Nej nu gället det liv eller död (?).

Lite inspiration kanske...?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0