Seger?

Jaha, det var som jag trodde. Jag tippade att Sverige skulle komma på 19:e plats, ganska bra gissat. 
Så jag tycker från och med nu att Eurovision är tråkigt, överkskattat och pinsamt.
Åå Sverige, vad tänkte vi med? Har faktiskt aldrig riktigt tyckt om vårat bidrag och
det verkade ingen annan göra heller. Vi kanske inte borde ställa upp nästa år?
Jag menar, dem senaste åren har det inte gått särskilt bra för vårat vackra land.
Tyvärr bara sämre och sämre för varje år. Senast vi kom på en någorlunda plats (12!) var med The Ark, liksom hallå?
Ett sabbatår är mitt tips och sen en comeback på det.
Det luktar seger, trust me.

Men grattis till Norge iaf, trots allt grannar ju. Inte så tokig låt ändå,
lär väl dock spelas sönder som allt annat görs nu för tiden.

NIghty night.

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0