TV

Måste säg att "Söndagsparty med Filip och Fredrik" idag var väldigt bra, brukar tycka att det kan va lite sådär ibland.
Lite långtråkigt och fööör mycket inslag, men idag när Kristin Davis var där, då kunde det ju inte gå fel.
Hur underbar verkar inte den människan vara? Väldigt lik sin karaktär Charlotte York måste jag säg.
Det fick mig att längta ännu mer efter nästa film, jaja bara ett år kvar..
Den som väntar på något gott väntar inte för länge, eller hur säger man?
Johan Palm och Carson Kressley var också lite skoj.

I ♥ SATC (but who doesn't?)

Just de ja, premiär för "Stylista" var idag. Tyckte faktiskt att programmet var helt okej,
kanske lite småtöntigt ibland, men...
Sen är jag ju ett stort fan av Tyra Banks som producerat programmet, även Top Model och The Tyra Banks Show.
Det bidrar till att jag nog troligen kommer fortsätta titta på programmet.

Nää klockan är över  tolv och det är mest skräp på tv såhär dags. Ett tecken på att det är dags att sova kanske? Nu tar jag med mig min Glamour och läser mig till sömns.



Sleep tight - S

(Om ni undrar varför det blir en del tv-bloggandet så är det för att jag som snart arbetande inte har så mycket annat att göra på kvällarna när alla andra har jobb och måste lägga sig i tid. Sad but true. Ska dock bli ändring på det, väääldigt snart.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0