?

att det ska vara såå otrolig svårt välja möbler då.
först och främst har jag noll koll på vad för slags stil
och känsla jag vill förmedla med min inredning.
vill ju självklart att det ska spegla mig,
men är jag valnötsbrun, svart, vit eller svartbrun?

det finns alldeles för många options ju!
äsch det kommer sluta med att jag bara slänger in en blandad
kompott av det jag tycker är snyggt. gammalt som nytt,
ungefär som när jag klär mig, jag menar det brukar ju funka...eller?

imorgon är det som ni kanske förstår dags för första, understryker första,
trippen till IKEA för att inhandla lite nödvändigheter till flytten.
kl.08.45 går bilen mot götet!

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0