yesterday




igår flög dagen förbi, inte för att jag fick gjort alla mina grejer på listan.
sexpartyt drog ut lite på tiden så våran utgång kom aldrig till skott förrän
halv ett. så vi körde på nyktert jag och alex, men snygga var vi. eller hur?

jo, det här med att gå ut nykter är ju ganska underhållande. jag som är
en människostuderare (jag erkänner!) tyckte det va bra komniskt att se alla
dessa berusade människor och deras försök till dans och fem-i-tre-ragg.

vissa stack ju ut mer än andra om man säger så, särskilt danskungen med tofs,
två galna blondiner som flög runt som vantar på dansgolvet,
en medelåldersman som tvungen skulle dansa bugg med alla unga flickor.

-S


Kommentarer
Postat av: alex

men guuud vilka snyggingar! har du deras nummer?!

2009-09-08 @ 10:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0