get to know me

Du heter: Sophie (men föddes med stavningen Sofie, men valde dock att ändra vid ca 9 års ålder då jag inte ansåg att den stavningen var cool nog för mig)

Smeknamn: Ja du..Fia, Sophy, Fisalisa (av min far)..tror det räcker där.

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ööhh, jag sörjer inte och hoppas jag slipper det med!

Beroende av: Skönhetsprodukter (?) Köper way to many..

Vad tror folk om dig? Att jag är en glad och rolig prick..kanske?

Stämmer det? Hell yeah.

Vad får du oftast komplimanger för? My killing looks (haha!)

Hur imponerar man på dig? Om man typ kan mycket grejer, gärna grejer jag också kan. Intellekt?

Brukar du skratta för dig själv? Det händer, särskilt när jag tittar på "Tre Kronor"

Var bor du? I'm in LA bitch..

Trivs du där? Som fisken i vattnet.

Brukar du komma i tid: Det beror på vem du frågar och vad det gäller. Haha.

Hur känner du dig nu: Trött och uppblåst. Även hungrig fast jag nyss åt.

Vanligaste färg på dina kläder: Allt från randigt till neongult.

Vad tycker du om fötter: Att dem fungerar som dem ska och ser lite bättre ut än alla andras.

Vad saknar du: En pre-Britney-body, vänner och familj.

Favorit dryck på morgonen: Te eller kall apelsinjuice utan fruktkött.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Inte innan tolv iaf.

Sysslar du med någon idrott: Do you know me?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja..tror nog mer att det växer fram. 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: "I wanna do bad things with you"..get it?

Är du nöjd med ditt liv: Ja man ska inte klaga.. 

Vad gör du i morgon: Jag ska hika i bergen! Woho..wish me luck.

Vad är det värsta du vet? Att svettas och vara internetlös.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Det kan du skriva upp! Världens bästa dessutom.

Vad är det finaste du fått? Kärlek och erfarenhet

En speciell dag du minns: Dagen då jag träffade Alexandra A för första gången och hon gick fram och sa till mig "Du verkar vara min typ, ska vi umgås någon dag?!" Sen dess har hon varit min andra hälft!

Du samlar på: Beverly Hills 90210, kändisböcker, läppglans och KLÄDER.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Brukar ringa och avreagera mig på Alexandra A, mitt bollplank.

När grät du senast: Ja du, gråter till nästan vad som helst. Så var la någon b-film på tv eller någon blödig reality-serie.

Är du musikalisk? Jag är inte tondöv i alla fall. Kan väl ta en ton eller två utan att skämmas.

Vad dricker du helst när du är törstig: V.A.T.T.E.N!

Biter du på naglarna: Nej usch vad äckligt.

 

Något mer ni vill veta about moi? Bring it!


Kommentarer
Postat av: Alex

Det var du som ragga upp mig hallå!!!

Och vad glad jag blir när du säger att jag är din andra hälft :) För du är ju typ min.

2010-09-07 @ 21:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0