G.E.E.K




igår var det tema fest här på pico i apt.501, var ju inte riktigt planerat att jag skulle
konsumera alkohol då jag faktiskt har haft en final kl.8 idag (!!). men så blev det.
jag och sofie gjorde vårat bästa för att se ut som två riktiga nördar.
hänglsen, glasögon, hatt och converse. grabbarna var inte riktigt lika kreativa
som oss, men vi plattade ludvig's ultraburr till hår. han fick en mycket intressant look,
och kan säg att han should stick to the curls.

vi drog till en hemmafest i marina del rey, där det var 98% svenskar och 2 kilo knark-doft
i luften. jag höll mig till rom and couck in a pan, det nya. efter en timme eller så,
begav vi oss hem, eller ja, först burger king våran trogna vän, sen var det bara att stupa
i säng med smink och allt (har fortfarande gårdagens smink, tyckte det var effektiv, sparade
ju tid imorse när klockan ringde 07.30)

men nu är det over. SCHOOL'S OUT!

time to celebrate.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0