fräsha bågar på lindex



sophy project: tänkte jag skulle uppdatera er där ute om vad som händer
på jobbet aka lindex. varor väller in varje dag och jag planerar att lyfta
fram det allra senaste och hetaste. så håll utkik här på bloggen,
här kommer första rapporten!


tror inte jag är ensam om att vilja ta på mig brillor och känna solen
bränna mitt likbleka nylle. när det väl händer så är det lindex som gäller.
har redan inhandlat par no.2, här näst blir plastpiloterna i svart!

priser 49:50-79:50

lite annat vårnytt på jobbet är väskor i oändliga mängder!





Kommentarer
Postat av: Vivan B

Åhh!!Sophie va fint de blev på min "avd" du är en stjärna! Ses i morron.

2010-02-28 @ 15:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0