i'm back in the game!

finally har min dator kommit till liv, tack vare phillip!
åå även tack för ni som kommit med tips
om anti-virus-program och likande. uppskattat!

jo jag ligger lite efter med the photo-update och allt det där.
särskilt mitt nyårslöte, utmaningar! idag uppstod two more.

  • mellan 25 jan-25 feb ska jag och alexandra shoppa för max 500:-
  • på måndag (11/1) startar vårat godisförbud för en månad framåt

har dessutom glömt berätta om det första utmaningen, den som
skapade hela grejen. vi var i götet förra veckan och inne på topshop
fanns en sjukt snygg kille i kassan (såå min typ). alex och amanda
tyckte att jag skulle ge han mitt nummer. min reaktion
"no way in hell i'm doing that, mitt på ljusa dagen utan alkohol"
men utmaning som det är...i did it, i fucking did it. tror dock han var bög.

nu efteråt känns det som no biggie, grejen var att jag gjorde det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0