so close i can almost taste it

okej, om mindre än 8 veckor befinner jag mig i änglarnas stad.
helt fucking unbelievable!
jag kommer frossa i ben & jerry's och cupcakes.
jag kommer shoppa en jädrans massa "skräp" inne på forever21.
jag kommer vandra up and down the walk of fame.
jag kommer beundra hollywood-skylten och spana på celebrities.
jag kommer bränna min vita hud på långa stränder som santa monica och venice.
jag kommer festa som aldrig förr.
jag kommer testa the american way of living!



Kommentarer
Postat av: jenina

Jag tror du är som klippt och skuren för den amerikanska drömmen Sophie!

2010-06-09 @ 19:48:01
URL: http://tiiingeling.blogg.se/
Postat av: Sanna

Woho snart kommer du hit! Kanner jag maste skarpa mig och festa mer, ar sallan i Hollywood! Kommer en van pa besok imrg sa da maste jag visa henne klubbandet ocksa :)

2010-06-09 @ 21:36:44
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0