the sleeping beauty




undersköna natalia vodianova för vouge paris nu i april. stylingen är gjord av
självaste carine roitfeld herself (editor-in-chief).


imorse, eller nja, förmiddags blev jag supersugen på bröd vilket jag inte har i mitt hem.
försöker liksom undvika sådant, men som den smörgåsmänniska jag är blir det svårt
när man får sina cravings. jag kan göra nästan vad som helst under ett sånt moment.

som idag då, jag gick till gröna affären i hopp om färska frallor, men nej!
ståhlboms ansåg jag vara ett säkert kort efter det, tyvärr där var man alldeles
för sent ute. till slut var jag ju tvungen att gå till ica eller coop, det blev coop.

där fick jag äntligen mina 2 (!) frallor,
även en tidning slank med (som den junkie man är).

nu, grey's hos sofia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0