what happens in vegas stays in vegas









oh my! den här helgen har var helt amazing och sjukt intense.
vi lämnade cali fredag 2.20 am och anlände efter en fyra timmar
lång bilresa. helt okej då, fick väl någon timma sömn.
första stoppet   var donken för frulle sen var det room-hunting.

grabbarna hade ju inte tänkt att dem behövde något rum
(jag och sofie hade bokat med dem andra killarna).
jag stupade i hotellsängen vid 10.20 och sov la en timme
innan jag begav mig ner till poolen.

sen fortsatte dagen med sprit och poolparty.
överraske födelsedagsbarnet med en så kallad
stripper. LOL. sen var det nattklubben LAX och efter
det minns jag inte mer. blackout.

tog en sömntablett på vägen hem och sov heeela
bilresan. men det räckte då inte, har väl slumrat
till ett x antal gånger efter det. inser nu hur viktigt
sömn är! dags för fröken att sova.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0