fuck this!

då gick man upp i ottan i hopp om att man skulle
kunna fixa sina världsliga problem. men icke sa nicke!
på counselingen kunde dem knappast hjälp mig,
allt är utplockat. och klassen jag crashade igår
gick inte heller. så nu har jag mailat ca 10 lärare
i en lite högre engelska klass utan bajs-mycket
grammatik. så inväntar mail och hoppas på det bästa.

och funkar inte den taktiken får jag bege mig till skolan
för att köpa böcker för $70 och göra läxan till klassen
kl.8 imån
. NOT SO FUN!

har dessutom en läxa i färg analysen tills ikväll som är
halvfärdig. åh hatar mitt liv just nu.

livet är inte alltid en dans på rosor även här borta...

fatta att jag ska supa ner mig ihelgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0