turist? javisst!



the famous beverly hills-sign



the gang utanför the tour-bus



om jag inte minns fel så var det här jennifer anistons hus.




föredetta ägararna hette familjen osbourne och nu är det i christina augileras ägo.



the king of pop's sista hem.



tomkat's placa.

okej mina vänner, har jag gjort det mest turistiga som kan göras.
en STAR-tour, haha. här är några utav the famous houses vi såg.
såg dock inga kändisar så vitt jag vet iallafall.
vi körde runt i bel air, beverly hills, sunset strip, walk of fame
and you name it. tycker absolut att något sånt här ska göras.

nu är man tröttare än tröttast efter ett x antal timmar i hollywood.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0