"jag skulle nog bara fixa till strumpbyxorna"










vet inte vad jag ska börja, jag skulle till att börja med inte bli full. vilket jag
verkligen blev, hur det gick till vet jag faktsikt inte. eller jaa, jag skulle tippa på att
alkohol på något mystiskt sätt kom in i mitt blodomlopp
f ö r h o p p n i n g s v i s  g e n o m   m u n n e n .

av att dömma på bilderna hade vi fantastisk roligt, började hemma hos jan banan
för lite welcome home-party för calle och jolmen. tack alla som kom!
efter tio och en utskällning av grannen var det dags att gå, vilket ledde oss till
the brig i venice. efter en på tok för lång kö kom vi in och möttes av ett live
band som spelade en blandning av funk och jazz. helt okej trevligt faktiskt.

i ♥ los angeles






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0