guess who's back?

ja då har man landat i underbara L.A,
känns som om det bara var igår vi lämnade
sunny cali. vädret är heeelt amazing,
det första vi gjorde efter våran smärtfria
resa var att dega en 20 min vid poolen.
och nu är det uppackning på hög nivå.

tror nog att jag däcka vid en nio kanske,
lagom efter gossip girl. imorgon blir det veince
beach óch förbättra på brännen. bilder lovas!

har nu lovat folk där hemma och satsa på min
blogg så ska göra allt jag kan för att göra
er där ute nöjda! kom gärna med feedback
eller tips om vad ni vill jag ska skriva om.






Kommentarer
Postat av: Emma

Svar

taaack detsamma! det är faktiskt ett skitläppstift som jag fått i någon sminkbox för jättemånga år sen, lila är det i alla fall :)



älskar glasögonen i din header, vart är de från? och vad gör du i LA? :)

2011-01-25 @ 16:13:56
URL: http://yamma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0