you had my heart inside of your hand

 

dåligt uppdaterande idag igen, va fan! skärpning nu sophie.
gnäller ju över att jag har för mycket tid och för lite och göra,
då tycker man ju att jag åtminstone kunde slänga in lite fler
inlägg. eller hur?

idag har varit som alla andra tisdagar dem senaste veckorna,
två lektioner, dock så fick vi att lov att gå från den första då
våran vikarie inte fick igång tv:n (tröga amerikaner?) så
istället gick jag till bibblan och sov i två fåtöljer i 50 minuter.
sen blev det pool, en sväng till tredje för converse-köp till björna
och till sist den hemska promenaden som gör underverk med
min stjärt (just nog den snyggaste kroppsdelen på mig, skojjar
inte om jag säger att den typ lyfts 10 centimeter!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0