[don't] wanna go home






midsommardagen, ojoj..aldrig mer bratt. vet att jag har sagt det förr,
men faan vad mycket folk Ö V E R A L L T.
på dansgolvet, vid baren,
kön in och kön till tjejtoan ska vi inte snacka om. dessutom "kände"
jag k a n s k e 10% där inne.
dem jag pratade med kan jag nog fan
räkna på en hand. men nu ska vi inte vara bitter, ändå sjukt gött att
vara hemma och se lite folk man känner igen, var ju dock inte såå många.
dessutom var det en del yngre och säkert sjukt mycket badjävlar,
men det är smällar man får ta..

insåg även igår att fy sjutton var dyrt det är att festa i detta land,
efter nästan ett år i staterna är jag van vid omänskligt billig sprit
både i butik och på klubbar, sen dessutom var det inte mycket
inträden där vi gick. här blir man för tusan snåål ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0