i'm on a mission

tidsfördriv nr.1

jag har ett mission denna vecka och det är att
bli lite mer allmänbildad och intellektuell såå..
för att uppnå detta har jag börja kolla på dokumänter.

skratta inte nu, den första dokumentären jag såg
kanske inte gör mig väldigt mycket smartare,
men den var skoj. "good hair" med chris rock.
handlade om löshårs-inudstrin och svarta kvinnors
syn på håret m.m.

börjar lite lätt, men imån blir det en tungviktare.
"cocain cowboys", handlar om miami och knark-handeln.
tror den kan vara riktigt bra, ser fram emot tisdagskvällen!

har ni några bra dokumentärer att rekommendera?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Det här är bra för dig Fia ;) cocain cowboys är bra men Union är bättre!!

2011-05-24 @ 17:30:02
Postat av: Anonym

Om du är inne på konspirationer någon dag så är ju Zeitgeist ett lätt val. I alla fall de två första delarna med religiion och Twin Towers :)

2011-05-24 @ 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0