the final

okej efter mycket övervägande står det nu mellan två par.
kom ganska snabbt fram till att det skulle vara höga,
sen insåg jag att jag ville ha en neutral färg, ingen pastell.

så finalisterna är;



hög guld/brons metall - skojjig färg och udda material, säkert inte
många som har den här hemma i sverige, vilket jag gillar. unikhet.
även en bra neutral året runt färg.




ljusgrå/creme -
den här är bra för den är en variant av vit, men
eftersom alla har vit är den här lite roligare. bra neutral färg också.


hjälp mig nu, ska beställa imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ljusgrå!!!

2011-05-12 @ 11:54:43
Postat av: Aremaja

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-01-30 @ 11:30:01
URL: http://aremaja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0