celebert möte i natten

Danny Saucedo: "Eric Saades låt är jättedålig"

by the way, igår då festade vi ju till det igen. var på förfest i en liten
unken studentlya där folkade bolmade ciggaretter som om det inte
fanns någon morgondag (tvätta idag, JA!) vi hamnade till slut på 
anglais vid stureplan och det första jag möttes av var..
min framtida man (han vet inte bara om det än) danny saucedo.
åh danny, en riktigt pudding  om jag får säg. skymtade även eric saade,
blev en sådan där jag-är-kändis-du-är-kändis-vi-är-då-kompisar-kram.

nästa gång, då kommer han inte undan.

för övrigt en lyckad kväll som slutade med ett gudomligt
mcdonalds-mål. mums. idag är man bara lite sleten och
så redo för det nya jobbet imån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0