freaky friday



ja detta var helgen med noll planer, men alla som känner mig vet
om att jag är lite rastlös av mig och på fredagen kommer alltid det
där party-suget så jag tog tag i saken och pallrade mig till sara där
det vankades internationell fest. jag och sara plus en fransyrska
och två tyskar. the english was on!

vi begav oss all till marie leveau på söder med en fet petflaska fylld
med alldeles för stark rom och cola
. skyller allt på den!

med andra ord en riktigt toppen kväll med livemusik och sköna
människor. det hela slutade med jag och två främlingar i en
lägenhet på hornstull..don't ask me how?! ååh nej nu tänker
ni snusk, no snusk!

för övrigt har det la inte varit så produktivt i helgen, igår dog
jag i soffan med olagligt nerladdade tv-serier och tända ljus
då det var earth hour.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0