street art, snoppar och spinning

 
vilken torsdag, haha. idag på min lediga dag harjag  hängt med min nya vän johan.
vi har varit kulturella och varit på kulturhuset och sett två utställningar, min idé.
planen var egentligen bara street art-utställningen men sen "ramlade" vi över
den andra mycket spännande utställningen av "tom of finland". ni kanske inte heller
vet vem snubben är, men ni vet vi. en man som var hyllad av gay-världen av hans målningar
där han målade just manliga homosexuella män. spännande får jag säg.
 
efter det gick vi på stan och kollade på folk, och inte vilket folk som helst.
bh-lösa kvinnor, DET var johans idé. vi provade även sänga på SOVA
och spanade på dyra bilar.
 
sen har jag spinnat ihjäl mig, tog i för kung och fosterland. spydde nästan lite.
 

Kommentarer
Postat av: T-Bag

Haha jag tycker synd om alla homonän om alla gaymän har sånna bazookas haha

2012-08-02 @ 05:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0