BIG brev.

Är hemkommen från kinan, min far ringde kl.10 i morse o frågade ifall jag ville ha omelett. Sen två timamr senare ringer han o säger "Vi köra kinan istället va?" Men tackar väl inte nej till gratis mat =)
Men de va inte så gott som jag trodde. Lite smått illamående nu efter alla friterade små kycklingar.

Fick brev på posten idag, inbetalningen till min utbildning*. Icke så skoj, ett stort belopp som gör mig totally pank.
De är bara till att bita ihop å paya! Få ju tänka på så mycket skoj jag kommer ha. Mitt liv kommer totalförändras!


- Jag kommer va helt pank.

- Jag kommer  vara nästintill bolös.
(Om ni frågar mig så anser jag inte en madrass i en garderob är så mycket till hem
- Jag kommer flänga fram och tillbaks nästintill varje dag till Gbg.

- Slutsats: Jag kommer inte ha något liv!


Men fy fan va kul jag kommer ha de!

* Makeup-utbildning "Make-up Studion" i Gbg. 10 veckor. Start 31 mars.


Ciao- Sophy. The soon to be make up artist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0