En utmaning

Ni som läser min blogg kanske läste de lilla vadet om 50 kronors spenderade på en veckan, vilket gick åt skogen på en dag. Jag har kommit på något bättre för att bättra på min ekonomi. Som alla vet är jag MYCKET fattig.

Killarna som bodde på Kingshigh försökte på sig ett vad om att ha en vit månad och så vitt jag vet så klarade ingen det. Jag tror däremot att jag hade fixat det lätt, fast man ska aldrig säga aldrig. Men istället för en nykter månad ska jag utmana mig själv genom en shoppingfri månad. Det kallar jag utmaning!

  • Inga kläder!
  • Inga skönhetsprodukter! (Alla som känner mig vet att jag är galen i produkter!)
  • Inga accesosarer!

Det jag får spendera mina små slantar på är:

  • Mat. (Men inte allt för mycket, bäst med hemmalagat för ekonomin!)
  • Solning
  • Alkohol+Utgång (Kanske inte varje helg dock!)
  • Resor (Kommer bli en del tåg nu i mars, med tanke på jobbet) 

Någon som vågar joina mig? Skicka ett mail eller kommentar.

START: 27 feb. 2008

Ciao - Shoppingfria Sophy

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0