The lugg

Jag är människan som måste ha förändringar konstant. Mest av allt när det kommer till mitt hår.
Som alla vet är jag besatt av att färga håret.
Men nu för att jag inte skulle färga håret igen, va jag tvungen att göra någon annan förändring.
Vill först tillägga att jag färgade håret för inte mindre än två veckor sen. I know, call me crazy!
Jo, förändringen den här gången blev en lugg.
Här vill jag också lägga till att det här va ett mycket vågat utav mig, för förra gången jag klippte lugg,
vilket var för två år sen ungefär, då grät jag floder. Nilen ungefär.
Men jag gjorde det! Jag tog risken, va fasen man måste ju leva lite!
Å som jag sagt förrut, "Det är ju bara hår, det växer ut!"

Så now you all can call me Miss Lugg!

image17 image18

Kanske ska säg att jag grät inga floder den här gången. Blev mycket nöjd, mer än förväntat!


Ciao - Miss $

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0