15/8

denna lördag har otippat inte innehållit allt som mina
lördagar brukar innehålla. ingen alkohol (eller okej, lite grann),
inget party, inget bratt, inga fyllesamtal och pinsamma återseenden.
ganska skönt att bara vara ibland och då särskilt med mina bästa.

blev en hemma/bio-kväll med alexandrorna. startade med tacos
och tjöt hos alex b, sen vidare för diverse bio-tillbehör och sen the grand finale.
BRUNO (orkar inte leta upp det speciella u:et med prickarna på).
tror vi tre skrattade så högt så..jag vet inte vad. SE DEN.


"you swoped the baby? for what?"
"an ipod"

nä nu ska jag trängas med mina kära i dubbelsängen. mysigt värre.
sen blir det överblivet godis till frukost imorgon. can't wait.

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0